2021. március 11., csütörtök


 

Szia Kedves blogom, és kedves Olvasóm,

újra itt, hiszen úgy döntöttem, hogy ismét készítek smoothiet.

 Tudom, nagyon sok idő kimaradt, elhanyagoltalak és nem foglalkoztam veled. Kérlek ne haragudj, de azt hiszem, elég sok minden történt az elmúlt években!!

 Had ne soroljam fel ;-)

Viszont, arra nagyon is szívesen emlékszem, amikor részese voltál az életemnek, nagyon is jól éreztem magam a bőrömben.  

Most ismét eljött az idő, hogy amiket itt készítettem, annak újra éljem az ízeit, zamatait, természetesen már a Párommal együtt :)

Szívesen beavatom Őt is ennek a rejtelmeibe.

Ehhez viszont az kellett, hogy végre jól legyek, egy 5 hetes kálvária után. Minden részeltét nem kívánom megosztani, de annyit igen, hogy ebben benne volt egy nagy lelki trauma, illetve az, hogy ....produkáltam jó kis betegségeket.

Persze, amikor jól érzed magad, akkor minden happy, viszont, amikor nem vagy jól akkor, mindenáron jól szeretnél lenni, de izibe!!!

Na, ez nem megy ilyen könnyen, hisz ilyenkor kell igazán magadra figyelni, ugyanis a tested csak jelezné, hogy: - "figyu, én is itt vagyok, miért nem hallod meg, amikor hozzád beszélek?!!!"

Nos, jelzett és azt is mondta, hogy:

" Legyél fontos Magadnak, minden belőled indul ki!"

Valóban, hogyan élsz, hogyan táplálkozol, hogyan gondolkodsz, sorolhatnám. Aztán, ha ez nem elég, maradj balanszban, ebben a vírusos időben. Találd meg a testi-lelki, de legfőképp a lelki egyensúlyodat. Van, akinek ez pikk-pakk megy. Igen,bevallom, kicsit kisiklott a talaj, de ki az, akinek nem történt az életében ilyen. Tegye fel a kezét!! :D Kérem a receptet ;-) 

Vettünk egy kis smoothie gépet és elsőre az én kis alap italomat készítettem el. Alma, banán, spenót és forrásvíz.

Hm, nagyon finom volt.

Szóval, csapjunk bele és készítsünk finom italokat.

Tarts velem, ha úgy érzed :)




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése