2013. november 22., péntek

Kókuszos brokkoli krémleves kölesgolyókkal



Először is, egy kis vegetás ( só nélküli ) vízben megfőztem a brokkolit.

Korábban készítettem kókusz tejet. Már írtam róla, hogyan is készítsd el, egy bejegyzésemben.
Tálba teszem a kókusz reszeléket és felöntöm forró, de nem forrásban lévő vízzel, hagyom állni, ha van időm, hosszabb ideig :). Most "csak" másfél óra volt. A mennyiség, egy 200 gr-os kókusz reszelékhez, kb fél liter víz / ha van tisztított vízed, az még jobb  /. Majd miután kész lett, pelenkán átszűrtem a levet.
A fennmaradó kókusz reszeléket is fel lehet használni ;-)

Összeturmixoltam a brokkolit, egy kis levet, amiben főtt és kókusz tej. Ennyi. Semmi cicó :)

Nagyon érdekes az íze, nem a megszokott. Próbáld ki Te is.

Váljék EGÉSZ-ségedre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése