2013. június 21., péntek

Gyümölcsleves, kókusztejjel, cseresznye-meggy-eper ízzel :)






                                                  Gyorsan és könnyen elkészíthető finomság!!

Nekem a fagyasztóban volt eper, de sebaj, hozzá magoztam ki cseresznyét és meggyet.
A kókusz tejet, már korábban elkészítettem. Most csak annyi a teendőm, hogy boldogan összeturmixolom a hozzávalókat :) Tettem még bele egy pici édesítőt / ki-ki mit szeret, azt tesz bele /, valamint fahéjat. Ha még szeretnéd turbózni, a fantáziádra bízom, mivel spékeled még meg :)
És nyami :)

Behűtöttem, a tálaló pohárkát is....és várom a Vendégem :)

 Jó étvágyat hozzá !

A kókusz tejen megdermedt kókusz zsírt, meg az arcomra kenem, illetve kiváló NAPOZÓSZER :)

6 megjegyzés:

  1. csak kötözködésből: a kókusztej mást jelent, mint a kókusz tej. Ne haragudj, de engem zavar. :-) bocsánat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Kedves Olivér és Kedves Csilla,
      jogos a feltevés. Leírom a magyarázatot.
      Van, hogy nagyon gyorsan teszem fel a szöveget és a képet és rákattintok a helyesírás ikonra, ami kidobja, sárgával a "hibákat". Én meg "javítom".
      Igazatok van, mert, amit készítettem, az kókusztej, vagyis, a kókuszreszeléket áztatom és szűröm le, ami valóban nem ugyanaz, mint a kókusz tej :)
      Elnézéseteket kérem és köszönöm a hozzászólásotokat :)

      Törlés
  2. Mi a kulonbseg kokusztej es kokusz tej kozott? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla,
      Olivérnél válaszoltam Neked is, a következőt :
      Kedves Oliver és Kedves Csilla,
      jogos a feltevés. Leírom a magyarázatot.
      Van, hogy nagyon gyorsan teszem fel a szöveget és a képet és rákattintok a helyesírás ikonra, ami kidobja, sárgával a "hibákat". Én meg "javítom".
      Igazatok van, mert, amit készítettem, az kókusztej, vagyis, a kókuszreszeléket áztatom és szűröm le, ami valóban nem ugyanaz, mint a kókusz tej :)
      Elnézéseteket kérem és köszönöm a hozzászólásotokat :)

      Törlés
    2. Akkor a kokusztej az,amit a kokuszreszelekbol keszitunk,turmixolassal,szuressel,a kokusz tej meg a kokusz dioban levo folyadek ha jol ertelmezem.Itt kicsit hibas a magyar nyelvunk,mert a kokusz dioban levo folyadek inkabb viz szeru,kokusz viz lenne a helyesebb,vagy kokusz le,mint ahogyan sok mas nyelvben,angolban is is jelenik meg.(coconut water)
      Hat jol kioskodtam magam mara. :D
      Szaz szonak is egy a vege,finomak a receptek,koszonjuk Katalin!

      Törlés